Reklamy na samochodach to nadal bardzo popularna forma reklamowania się poza stronami WWW. Oklejanie aut służbowych jest konieczne również w przypadku przedstawicieli handlowych lub dostawców jedzenia, którzy powinni poruszać się tak oznakowanymi pojazdami. To informacja dla klientów takich firm, ale również służb, np. Straży Miejskiej, jeśli pojazd został zaparkowany przez dostawcę przed lokalem restauracji.
Na czym polega projektowanie reklam na auta?
Projektowanie reklam na samochody w Warszawie to rodzaj marketingu, którym zajmują się m.in. agencje reklamowe. Te same firmy wykonują również logo oraz inne elementy związane z wizualną identyfikacją marki. Początkowo należy wybrać kolor i wygląd logo oraz stronę internetową. Całość powinna być wykonana w takim samym stylu, by mógł być on skojarzony z naszą firmą. Graficy zajmujący się marketingiem sieciowym wykonują takie projekty, które są charakterystyczne dla danej branży oraz konkretnej firmy, dla której wykonywany jest projekt.
Przy wykonywaniu projektu reklam na auta konieczne jest zrobienie wcześniejszej wizualizacji 3D, która pozwoli na idealne dopasowanie naklejanej folii do samochodu. Powinna być ona dobrze widoczna i przede wszystkim czytelna. Konieczne jest dopasowanie reklamy do krzywizn auta, wielkości drzwi oraz tylnej części. Niekiedy reklama naklejana jest także na maskę.
Gdzie warto wykonać oklejanie pojazdów?
Profesjonalne oklejanie pojazdów warto wykonać w takiej agencji reklamowej, która wykonuje również całą identyfikację wizualną marki. Projektanci mogą dopasować również naszą reklamę do logo oraz odcieni, które już pojawiają się na naszej stronie internetowej oraz social media. Warto również przejrzeć portfolio – zdjęcia już oklejonych przez daną firmę aut. Należy poprosić również o wizualizację, która pomoże w dobraniu wielkości grafik oraz czcionki. Można zapytać także o przygotowanie auta przed jego oklejeniem. Profesjonalne firmy samodzielnie przygotowują lakier do naklejania folii, by była ona mocno przymocowana i nie odklejała się pod wpływem np. wilgoci.